بهترين مرجع تخصصي بانك اطلاعات مشاغل كشور بهترين مرجع تخصصي بانك اطلاعات مشاغل كشور .

بهترين مرجع تخصصي بانك اطلاعات مشاغل كشور

ويژگي هاي عام معماري روستايي در ايران

در ادامه ويژگي هاي عام معماري روستايي داريم:

سرپناه ارزان

وقتي مصالح ساختمان بومي بوده و نيروي كار سازنده ساختمان نيز افراد خانواده و همسايگان باشد، ارزان تمام شدن ساختمان نتيجه منطقي آن است. خيلي از مواقع در و پنجره را به ناچار از كارگاه مربوطه در خارج يا داخل ده خريداري مي كنند.

سادگي و پرهيز از بيهودگي

اگر چه روستاها نيز در معرض هجوم نقشه هاي اصطلاحا شهري كه مطابقتي با زندگي سنتي روستايي ندارند، قرار گرفته اند؛ ولي اساسا خانه روستايي ساده است. اين سادگي در طرح خانه و تركيب فضاهاي خانه وجود دارد. شكل كلي خانه ي روستايي همانند طبيعت اطراف آن ساده است. هر چند در يك جا منظور از خانه چند اطاق جداي از هم مي باشد، مانند خوزستان و در جاي ديگر مجموعه ي فضاها به يكديگر چسبيده اند و دسترسي از درون دارند، مثل روستاهاي خدابنده و زنجان.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۵:۳۰ توسط:گروه طراحي و سئو سايت اينفوجاب موضوع: اخبار معماري نظرات (0)

تعمير پكيج

همان طور كه نصب پكيج سختي هاي خود را دارد و بايد از تخصص مخصوص ان استفده شود براي تعمير ان هم علاوه بر دقت بالا بايد از تخصص خاص خودش استفاده شود تا از بروز ديگر مشكل ها جلوگيري شود. پكيج ديواري براي عملكرد صحيح به چهار عنصر آب، برق، اكسيژن و گاز (گازوئيل) نياز دارد.


زماني كه آب پكيج تامين نشود پكيج نمي‌تواند روشن شود و اما چگونه بفهميم كه آب به ميزان لازم رسيده است يا خير؟ در همه پكيج‌هاي ديجيتال به واسطه ال سي دي كوچك روي صفحه و در پكيج‌هاي آنالوگ هم به كمك همان عقربه فشار كه روي دستگاه قرار دارد متوجه مي‌شويد در اين حالت بايد درجه و مقدار آن روي يك تا يك و نيم بار باشد و سپس مي‌توانيد آب آن را ببنديد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۲:۴۴ توسط:گروه طراحي و سئو سايت اينفوجاب موضوع: اخبار معماري نظرات (0)